Klädköp

Mina inköp av kläder finns på
Haléns, BonPrix, Bubbleroom, La Redoute


Gillar kläder, ett måste i min garderob. Är ingen köpgalen person
många inköp är på rea, vet hur man gör för att vänta ut just re
a.

Jackan har kostar
fullpris 1100:- mitt pris 300:-
Tajt skön byxa har på sig


 Koftan blir snyggt till Royal Regular Zip
ser byxor ovan,  eller en svart kjol

 

Kängor också snyggt till  
Royal Regular Zip 

 Kul och kombinera dom olika plaggen med
varandra
 Koftan är bara så urtjusig
Den här stickade klänning har jag i svart

 Lite vardags look





Helfräslt på jeans/ och Royal Regular Zip 
med dragkedjor så snyggt
 Snygga klänningar var och en på sitt vis.

 Slut!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

4 kommentarer:

  1. Tack så mycket. Det blev rätt bra när jag fått till det som lyste mest i ögonen. :) Hittade mer igår när jag tittade runt på internet som snart levereras.

    Önskar dig också en bra vecka. Höstvädret står sig iallafall här, solen tittar fram från en blå hösthimmel hur bra som helst. Tacksam för det lilla som ger glädje i livet.

    SvaraRadera
  2. Tackar och här är redan vårväder tycker jag...ur led är tiden :-)

    SvaraRadera

Kommentar är alltid roligt att få. Tack på förhand ni som skriver just en sådan.