Höstfärger kommer smygande



Länge sedan jag gick runt med kameran,
dagen idag blev det däremot utgång

Några löv föll i min hand
En sommar med sin grönska är över.
Löv faller från sin gren, ändra färg,
 lägger sig ner, rullar ihop.


Dörrar i olika byggnader så väl som fönster
har sin historia. Tänk om dessa kunde
berätta allt dom sett. Vilken
fängslande
berättelser



Mottagningskommittén kom emot mig när jag närmade
mig sjön. Hur söta som helst och tama. Snart
kommer en bister vinter för dom. Blir att mata
dom, alla måste vi har mat.



En and som hade en monolog med sig själv.
Kanske fick den det svar den önskade.



Vackraste platsen där jag bor.





1 kommentar:

  1. Tack för dessa vackra höstfoton Erika,ett nöje att få ta del av dom...Ha en fin helg :-)

    SvaraRadera

Kommentar är alltid roligt att få. Tack på förhand ni som skriver just en sådan.