Beautiful autumn day




  En strålande vacker höst dag

Blev några foto denna dag. Dit jag egentligen ville gå
och fotografera var inte lätt för mig att gå eller hoppa
över diken osv. Ger mig inte på sådant med risk för det som
hänt otaliga gånger tidigare. Där var iallafall dom finaste motiven,
bara låtsas som det regnade denna höst-sol-vackra- dag och
vandra vidare. Har inte lagt märke till hur det trädet
lutar trots alla gånger nere vid sjön

 Lite dimma fanns kvar. Dimma försvinner ganska fort när
solen börja värma det lilla den nu gör en dag som denna.

 Avstånds foto blir också fint

Frost är vackert. Gäller att titta neråt också inte bara rakt
fram, för där nere på marken finns mycket  
 Gröna... gulnade blad. En del hinner före en del kommer
lite på efterkälken

The frozen nature has started


The same here








3 kommentarer:

  1. Ser ut att ha varit en givande dag för dej Erika med vackert väder,här har inte solen visat sej i dag,gråmulet mest hela dagen.Mycket vackra foton med varierande motiv du tagit,alltid lika kul att få ta de av...Tack !!

    SvaraRadera
  2. Dagen var hur bra som helst men, bilderna är väl ok men faktiskt inte det jag föresatte mig att fotografera när jag vandrade ut i den vackra höstdag som var i går. Hade faktiskt andra foto i tanken. Blev en aning besviken när jag inte riktigt fick till det, också väldigt kritisk till det jag fotografera, vill att varje bild skall säga något för den som ser mina foto, tyckte inte bilderna levde upp till det denna gång!

    Tack iallafall Börje för din kommentar!

    SvaraRadera
  3. Bättre lycka nästa gång Erika,tyckte ändå dom blev fina :-)

    SvaraRadera

Kommentar är alltid roligt att få. Tack på förhand ni som skriver just en sådan.