Njutbar musik




Musik som är värd att stanna till och lyssna
 på. Den här killen har en röst som tilltalar mig
långt in i själen. Inte många kan numera
 stoltserar med en egen röst, ofta är det så
mycket ljudeffekter pålagt för att göra rösten
betydligt bättre än den i själva verket är,
och, det kallar jag falsk marknadsföring.


Han som sjunger heter
Kwabs


Det här är två riktigt fina låtar.
Lyssnar och njut, det gör jag.

*********************************************
Det här är inte riktat åt mina blogg vänner.

Alla ni som har direkt-länken till min blogg
vad är det som gör att ni återkommer titt som tätt
men aldrig med en enda bokstav skriver något?
Ni återkommer naturligtvis för att bloggen tilltalar er
annars hade ni inte kommit åter, eller hur?

All of you that have a direct link to my blog
what it is that makes you come back very often
but never with a single letter writing something?
You return over and over to the blog
because you  like my words and picture (maybe)
otherwise you would not come back, right
?

You from Darlington, South Carolina
Who are you? Tell me!

3 kommentarer:

  1. Den här killen visar verkligen att det är äkta känsla i det han framför,två mycket fina sånger som griper tag även i mig.Fina texter också....Önskar dig en fin helg Erika :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det vackert det han framför. Föll direkt för honom när jag endast hört några få toner.

    Önskar dig också en fin och solig helg!

    SvaraRadera
  3. Tack Erika,ska söka mer på honom,han imponerade stort på mej !

    SvaraRadera

Kommentar är alltid roligt att få. Tack på förhand ni som skriver just en sådan.