Kamera stativ

 Reellt och stabilt stativ
 Äntligen har jag kunnat inhandla ett kamera stativ som
jag blev riktigt nöjd över. Under lång tid har jag letat
efter ett stativ som står stadigt om det skulle blåsa osv.
Det här passar mig perfekt. Längst ner finns gummi fötter,
 inuti där kan jag skruva fram lite vassare saker som
t.ex.. passar på hal is och står stadigt.

  

 
När jag beställde stativet hade dom kampanjpris
det var inget jag sa nej tack till, någon gång ska turen var
framme också. Finns många möjligheter att vrida, vända
kameran uppochner sänka ner stativet till den nivå jag
önskar just då osv.


 Max höjd: 150 cm  Min höjd: 32 cm 
Alldeles lagom höjd 150cm

 
På andra bilden har jag inte skruvat upp till högsta
höjd. Först tänkte jag, endast 150 höjd men det är mer
än lagom, behövs inte mer. Att det sedan
går att skruva upp ännu mer blir perfekt om man skall
tar bilder över
t.ex. en folksamling, det är då den höjden
kommer in i bilden , bokstavligt talat. 








2 kommentarer:

  1. Det där stativet ser riktigt bra och stabilt ut.Lycka till med din fortsatta fotografering Erika,det ser jag fram emot !!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja Börje, det är ett riktigt bra stativ, samt lätt att bära med sig och i hopfälld är det endast 52 cm.

      Radera

Kommentar är alltid roligt att få. Tack på förhand ni som skriver just en sådan.