Nya kläder


Klicka på bilden/blir större
***************

Varje säsong kommer ny kollektion, men det jag beställer
är långt ifrån vansinnesköp. Har alltid inhandlat det jag
faller för och många gånger till reapris då jag verkligen
kan göra fynd. Endast jackan jag väntar på nu.
Blir bra övergångsjacka från vinter/vår.

Klockan är så fin, detsamma gäller den nya modell
på munkjacka (grå) är så förtjust i den. Hade den på
mig häromdagen då vädret tillät. Sneakers blev en
favorit då jag kan stoppa ner smala jeansben i dom
eftersom skaftet är högre på just dessa sneakers.
Finns mer jag köpt men det får räckar med det här.

Kjolarna är betydligt finare IRL.
Den Top som syns på bilden fick mig att direkt
jag såg den, associera till Blekingefärger allrahelst
till sömnad på dukar osv.

1 kommentar:

  1. Börje Kjellstrand4 mars 2015 18:59:00 CET

    Stiliga kläder du införskaffat,dom kommer säkert att passa dej fint Erika :-)

    SvaraRadera

Kommentar är alltid roligt att få. Tack på förhand ni som skriver just en sådan.