Måndag

Ångrar inte alls att jag började med min Detox.
Om ni visste vilken förändring på bara dessa dagar
som gått, är nu inne på min åttonde dag. Ännu tänker
jag inte sluta, håller på så länge jag anser det behövs.
Går inte efter något schema, utan jag har bara läst mig till
på tillförlitliga sidor hur man går till väga, och vad
som är nyttigast och gör en bra utrensning.

Måste visar solen strax innan den gick ner,
den tittade fram som det var lovat, men tidigare
idag såg vädret lite tråkigt och kallt ut.
Så fort solen började lysa kvittrade fåglarna.

1 kommentar:

  1. Börje Kjellstrand2 mars 2015 21:35:00 CET

    Det är väl skönt att känna att det går åt rätt håll med den nya diet du börjat med,tror säkert den kommer att göra dej till en ny friskare människa Erika !! Bra dag till dej med !!

    SvaraRadera

Kommentar är alltid roligt att få. Tack på förhand ni som skriver just en sådan.