En ny början

En av alla Smoothies jag provat på.
**********************

Den ser kanske inte så iögonfallande ut men
ingredienserna är riktigt välgörande för kroppen.
Jag har redan märkt stor förändring sedan jag började
med det här och då är jag bara inne på fjärde dagen.

Jag tar också ett glas varmt vatten med en halv pressad
citron i, och dricker varje morgon det första jag gör,
och ju mer man går och kissar efter ett glas på morgonen
är ett tecken på att man får ut allehanda gift från kroppen.

*********************************

2 kommentarer:

  1. Lycka till med den nya dieten Erika,är övertygad om att den är bra för både kroppen och själen !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du visste vilken förbättring jag redan sett. Men det skriver jag inte ut här det kan du få vetskap om på annat sätt.

      Radera

Kommentar är alltid roligt att få. Tack på förhand ni som skriver just en sådan.