Sommaren har öppnat sin dörr

 Sommar vyer när det är som allra finast!






7 kommentarer:

  1. Så fina sommarfoton Erika.
    Det andra fotot där ser så härligt vindsmekt ut, ja, blomman alltså.

    Här är det varmt, men inte såå varmt idag.
    Hoppas att allt är så gott det bara kan med Dig <3

    Kramen Eva

    SvaraRadera
  2. Helt ljuvliga foton !
    detta är en så underbar tid på året, och önskar denna tid skulle stanna längre

    SvaraRadera
  3. Många vackra bilder - äppelblomen är vackrast tycker jag.
    Ha det så gott min vän och stor kram

    SvaraRadera
  4. O vilka fina dagar vi har haft. Men nu blev det en aning svalare. MEN värmen kommer åter säger TV-vädret. I morgon bär det av till Dalarna för mig - min söta Guldlock fyller hela 8 år - tiden går fort.
    Sommarkram från Eleonora

    SvaraRadera
  5. God kväll, Erika!
    Nu går det fort och snart är vi inne i juni och midsommar. Denna tiden är väl den vackraste?
    Fina foton har du tagit som alltid, en ögonfröjd.
    Ha det nu så gott som det går...
    Kram, Agneta

    SvaraRadera
  6. Ljuvliga bilder som ger en härlig sommarfeeling. Sv jackan jag hade på mig är tyvärr köpt för ett antal år sen i en butik här i Halmstad. Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Fantastiskt vackra och färggranna sommarfoton du tagit här,en fröjd för ögat !!

    SvaraRadera

Kommentar är alltid roligt att få. Tack på förhand ni som skriver just en sådan.